Alla inlägg den 22 februari 2011

Av zanna - 22 februari 2011 14:27

idag har jag kunnat ställa till det ordentligt, skulle lägga in mer ved i kaminen men när jag öppnade den så rasade det ut en massa glöd. otur nog så råkade abbes nya skor precis under kaminen så dom bev fulla med glöd, för att rädda dom så dränkte jag dom i vatten å sen tog jag reda på glöden på gplvet.. vad tror ni hade hänt. jo två riktigt stora brännmärken i golvet. oj oj vad kar kommer att bli arg på mej. =( tur vi inte har bytt golv än som vi har funderatn  på att göra.

å en större "plåtmatta" måste dit snart annars så har jag eldat upp huset. =(


nu är det bara 12 dagar kvar till BF å jag längtar tills det sätter igång. =) ska bli så himla skönt å bli "smal" igen. =) =)


igår så var vi på inskolningssamtal med alma å dom hade bara bra saker att säga. hon är alla barnens gullegris å alla vill vara med henne, en del barn blev till å med "svartis" om det var så att nån var med henne för länge. så roligt att höra.

karl sa i bilen när vi for hem att "hur kommer det sig att jag har två barn som är så snälla å omtyckta av andra barn å fröknar." men jag tycker inte alls att det är så konstigt, karl är en så himla bra pappa å han gör mycket för sina barn. han är trygg i sig själv å vill väl. jag såg direkt på honom att han blev stolt. =)


nu har big brother börjat igen å jag sa direkt att jag kommer att sitta bänkad varje dag när det går men det srpack direkt, jag trodde jag skulle somna på soffan igår innan det ens hade börjat så när kl var 22 så gick jag å la mej. skit trött. men ikväll så ska jag banne mej se det. =) =)


nä nu ska jag ta å göra nån nytta =)


ÄLSKAR ALMA KAR Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards