Alla inlägg den 12 februari 2011

Av zanna - 12 februari 2011 12:56

Do You Love Me, Or Do You Not?

You Told Me Once But I Forgot,

So Tell Me Now And Tell Me The True So I Can Tell You...

I LOVE YOU!

Of All The People I Ever Meet, You Are The Only One I Can´t Forget.

So If I Die Berfore You Do, I Will Go To Heaven And Wait For You.

If Your Not The By Judgement Day I Know You Went The Other Way.

I Will Give The Angels Back Their Wings And Risk The Lost Of Everything,

Just To Prove My Love Is True, I Will Go To Hell To Be Whit You!


författare: okänd.


denna dikt lärde jag mej under mitt första år på gymnasiet å det är en dikt som jag tycker om! en dikt som jag inte kommer att glömma.

vet inte varför den har fastnat men det har den. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av zanna - 12 februari 2011 11:11

igår så bestämde jag mej för att jag skulle följa med till hassela så då gjorde vi det. det blev inge skidor för karl som skulle ha åkt egentligen för abbe å oskar var totalt slut efter en heldag i backarna. =) så det blev lite after skii istället å sen mys pys i stugan istället. det var skoj. =)

abbe my å oskar var med i nån tävling å det slutade mycket bra för deras del, oskar vann sen tror jag my kom tvåa å abbe trea så det var en lyckad tävling. =) idag så skulle alla tre vara med i nån slalom tävling så vi hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår. =)


i natt så vaknade jag av alma som ville ha välling å jag kände redan när jag klev upp med henne att jag hade lite ont i svanken, när jag hade gett henne sin välling å lagt henne i säng igen så började jag få såna förvärkar så jag trodde nästan att det var dags att fara på förlossningen. det gjorde så fruktansvärt ont å vara typ bara en minut emellan varje förvärk så jag funderade ett tag på om jag skulle väcka karl å sen ringa in men jag tog en alvedon å satt på sängkanten bra nog länge innan jag kunna lägga mej igen, jag trodde inte att jag skulle somna om men jag gjorde nog det för nästa gång jag vaknade så var kl 07.

nu känner jag inte av nå alls förutom en mycket aktiv liten bäbis. =)

jag själv tror att den kommer att komma nångång under nästa vecka å karl tror att den kommer att komma den 26e så vi får se.  det känns inte som om jag kommer att gå tiden ut iaf. =) =)


nu ligger alma ute å sover å jag sitter här å skriver nå rader. =) när alma har vaknat så ska vi fara till mamma/mormor å få mat, ja frågade om hon ville bju oss på mat idag å det kunna hon så gärna göra bara hon fick träffa alma så jag beställde renskavs gryta. den mamma gör är så himla god!!! =) =)


nä nu ska jag passa på å vila lite oxå innan donnan vaknar. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards