Alla inlägg den 4 februari 2011

Av zanna - 4 februari 2011 19:47

idag är det freda å båda barnen har varit hemma.

denna dag började inte så bra. jag å ungarna skulle ner till gnarp för att handla å hämta abbes vantar på skolan men när vi skulle åka från skolan så startade inte bilen så jag ringde till karl. jag anade att jag kunna ha soppatorsk å det hade jag.. pinsamt när det var en massa folk ute på dagis.

när vi kom hem så ville abbe vara med jon så det fick han så han travade iväg dit å senare när abbe skulle äta lunch så kom dom hit.

karl kom hem tidigare från jobbet idag å då blev det skoter åkning på hög nivå. =) jag å alma stod breve men jag kunna inte hålla mej från att åka så jag körde några vändor oxå. =) =) alma åkte även en sväng, först med karl å då skrek hon en massa. hon är livrädd för skotern. men sen när hon stått breve en stund till så tog jag med henne på en vända å då pratade hon lite men satt mest tyst. jag vill att hon ska lära sig att åka för hon kommer ju inte att komma undan att åka så då är det lika bra att vänja henne nu. =) blir det skoter turen med alla andra så kan man ju inte ta henne i bilen bara för att hon inte vant sig vid att åka. =) hon var ju bara 3 månader när hon åkte första gången å då somnade hon. =)


imöra så är det hocky för abbe som gäller å sen så blir det väl ovnasjö antar jag. om det inte var så att abbe ville att en kompis från njurunda skulle komma. måste ta å kolla upp det ikväll. nu snarare så man kan planera lite inför morgondagen. =)


idag så har jag gjort i ordning en väska som ska med när den lilla föds å så har jag gjort i ordning säng å skötbord uppe så det ända som är kvar att göras nu är att plocka in bad baljan å bilstolen som ska göras rent. men det är fort gjort så det kan jag göra till veckan. =) nu får den lilla gärna komma. =) =)


nä nu ska jag ta å kolla på let´s dance. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards