Alla inlägg den 24 februari 2011

Av zanna - 24 februari 2011 12:33

idag så känns det som om att det är en bra dag. =) jag är på gott humör alma är på gott humör, abbe var på gott humör när han for till skolan i morse så det kan inte bli bättre. =)

alma somnade kl 09 i morse så henne läre jag inte få att sova än på ett par timmar. =) så det blir att klä på oss sen å gå å möta abbe vid bussen. =) ndå tror jag att han blir glad. =)


igår så ringde dom  från apoteket i hudik å berättade att almas pulmicort äntligen har kommit å att den finns på plats från å med idag så det är bara att hämta ut den. äntligen!! inte en dag för sent så länge som vi har väntat på den.


nu strutar alma runt i huset å fixar med det mest. =) hon har suttit å plockat med vår BB väska, hon tycker väl kanske att jag har packat för lite/mycket så hon måste fixa till det. =) hon är bra söt. =)


nä nu ska jag ta å göra nån nytta. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards