Alla inlägg den 5 februari 2011

Av zanna - 5 februari 2011 18:52

idag så har vi varit å kollat på när abbe å oskar har tränat hocky. det gick riktigt bra å det var en jätte lliten grupp idag så de fick spela på en stor plan istället för en liten. det märktes så väl att dom inte har gjort det förr för dom var helt slut både abbe å oskar efter träningen. =)


senare så for vi till ovansjö för att de skulle åka skoter men jag stannade kvar där med alma för hon är förkyld å jag vågar inte åka nån längre sväng.

vi bestämde oss för att jag skulle ta med mej alla barnen å åka hem å starta skotern här hemma så abbe my å oskar skulle få köra lite själva. efter många om å men så fick jag igång skotern å dom körde själva alla tre medans jag stod å höll ett öga på dom å hjälpte dom med "dödarsnöret"  när dom byttes av. my körde riktigt fort å oskar drog på full gas från början å det såg riktigt läskigt ut men sen när han märkte hur fort han körde så saktade han ner å körde försiktigt. abbe däremot körde lungt å försiktigt från början å det gick hur bra som helst. =) dom var så himla duktiga alla tre. =) alma hon sov lugnt å stilla i vagnen hela tiden. =) så henne behövde jag inte oroa mej för. =)


nu sitter vi å kollar på hocky å äter snask till. eller alla andra äter snask å jag klarar mej utan. äter ju inte så mycket sånt. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards