Alla inlägg den 14 februari 2011

Av zanna - 14 februari 2011 10:11

dom har länge sagt att februari skulle bli en riktigt kall månad, att vargavintern skulle komma på riktigt igen. idag är det den 14 å det är den första dan den här månaden som det är riktigt kallt. -17 tror jag det är ute. jag har inte trott på vad de har sagt bara för att det har varit så skönt ute så det faktiskt har gått å vara ute utan att frysa. =) men idag däremot så tänker jag inte tvinga ungarna att gå ut. =)

idag blir det till att vara inne å pyssla å ha det mysigt. =)


igår så skulle karl bara köra in skotern i garaget men det slutade med att jag karl å alma tog oss en liten tur innan vi ställde in den. alma var inte nå rädd alls fast det gått nån vecka sen hon åkte. hon satt å pratade å pekade på saker. =) känns jätte bra att det är så. =)

när hon hade sovit å fått i sig lite å äta så gjorde jag trolldeg för jag tänkte att hon å jag kunna sitta å gegga med den men det var inte hon alls nå intresserad av, hon satt å började äta den istället så jag blev sittandes själv. =) jag gjorde hand å fotavtryck på henne, det var hon nte alls nå intresserad av men jag fick till ganska bra avtryck ändå. =) sen gjorde jag bokstäver (hennes namn) som vi kan sätta upp på hennes sovrums dörr. dom i trä är så dyra så det är inget jag vill köpa å dessutom blir det mer personligt som man gör dom själv så idag så tänkte jag att jag å abbe skulle göra hand å fotavtryck på honom å om han vill så kan vi ta bort hans trä bokstäver å göra nya till honom oxå. =) han hade inte kommit hem från hassela igår när jag gjorde åt alma så idag är det hans tur.

jag gjorde en liten alla <3-ans dag present åt honom igår så jag hoppas att han blir glad över den. =) roligare å ge bort om den är egen gjord. =)


nu så är karl å abbe på väg till sjukhuset för abbe ska på sin årliga astma kontroll. hoppas att det går bra för honom, jag hoppas ju på att han så småning om ska växa ifrån sin astma å sin allergi så det skulle kännas bra om dom sa att hans astma är bättre än sist han var in dit. =) men jag vet ju att det kanske inte blir så. men hoppas kan man ju. =)


på onsda så ska jag in till BM igen å jag hoppas att det är sista gången. vill verkligen ha ut den lilla nu. =)

min my tror att den kommer att komma den 18e, en arbetskamrat tror att den kommer att komma natten till den 16e å karl tror att den kommer att komma den 26e å jag hoppas att den kommer att komma till helgen. men jag går väl över tiden den här gången bara för att alma kom tidigt. =)


nä nu måste jag ta å göra nå åt mej själv så jag kommer till gnarp nån gång. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards