Alla inlägg den 17 februari 2011

Av zanna - 17 februari 2011 15:19

jag har börjat att bli så himla trött nu igen å jag tar varje chans jag får att vila/sova en stund. det är så hima skönt. =) å som dom tre senaste nätterna varit nu så är en power nap på dan ett måste. =) alma har sovit jätte oroligt sen i måndas natt å det är säkert för att hon varit borta från dagis i en vecka så hon har drömt å sovit oroligt bara därför, abbe har kommit till oss två nätter irad nu för han har drömt konstigt, det är säkert 1 år sen sist som han kom å ville sova med oss. å jag har haft ont så jag har inte kunnat sova bara därför.

önskar att den här graviditeten  var över nu. =( det var en som sa till mej att man konstigt nog vänjer sig vid att ha förvärkar men det kommer nog inte jag att göra. känner bara att jag skule vilja sticka hål på hinnorna å sen var det över men det vet jag ju aldrig kommer att hända.


abbe var ju till sjukhuset å kollade sin astma i måndags å den har blivit mycket mycket bättre å han behöver inte längre åka till sjukhuset på årliga kontroller. =) JIIPPII!! han ska få en tid till HC i harmånger till hösten istället men han läkaren trodde inte att han skulle behöva det egentligen. vi alla blev glada över att det är mycket bättre å nu vet vi att det kommer att växa bort. allergin däremot kommer ju att finns kvar.


i måndags kväll så fick en kompis till mej sitt 2a barn, en liten flicka som ska få heta texas. =) nu har hon 1 son å 1 dotter. snart är det våran tur. =)


imöra så ska abbes tremännigar hugo å gustav komma å hälsa på. =) det ska bli skoj, har inte träffat sofie sen i slutet på oktober så  det kommer att bli hur kul som helst, hon skulle även bju på lunch så då kan det inte bli bättre. =) =)


nä nu ska jag ta å göra nån nytta igen efter denna lilla skriv paus. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards