Alla inlägg den 1 september 2011

Av zanna - 1 september 2011 11:04

ungarna är inne i en ond cirkel, när alma sover är alfonz vaken å tvärtom. jag som är bortskämd med att båda två sover på nätterna är nu helt slut efter en veckas natt spring mellan alma å alfonz. =( hoppas att det går över snart. det var längesen jag var såhär trött, det var när alfonz var nyfödd. 


idag så ska abbe ha med sig en kompis hem från skolan, en kompis som han har träffat nu när han börjat i skolan, dom har pratat i telen så gott som varje dag å tjatat om å få leka efter skolan så idag så händer det. =) abbe ville hellre vara med honom än spela fotboll så träningen hoppar vi över idag. å imöra så ska abbe följa med honom hem efter skolan.


igår var jag å abbe världens ovänner för att jag ville lära honom att knyta sina skor å abbe gav upp redan innan han prövade första gången men när han väl lyckades knyta sin första rosett så blev han jätte lycklig. =) krävdes kanske 10 försök innan det gick.  å han visade stolt upp för pappa vad han lärt sig. =) abbe är lätt lärd å jätte duktig men viljan att lära sig finns nån annanstans.  det är så roligt när man ser hur glad han blir när han väl lyckas med nånting som han inte har kunnat förr. =) =)


nä nu ska jag ta mej an alma. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards