Alla inlägg den 11 september 2011

Av zanna - 11 september 2011 09:42

igår så for vi in på marknaden i hudik, vi lämnade alfonz hos mormor å dom andra två fick följa med. =)

det var hur mycket folk som helst där inne, träffade några som jag känner å några som karl känner. vi gick runt å kollade lite å så fick barnen åka karuseller, alma fick åka sin allra första karusell å hon tyckte det var jätte skoj. när den stannade å abbe hade knäppt lös henne så knäppte hon fast sig igen å skrek som en galning när jag lyfte ur henne å gick därifrån. "mina bilen" skrek hon fera gånger. hur söt som helst. =) abbe ville att jag skulle gå harry potter med honom, nå liknade lustiga huset men jag blev inte alls nå imponerad av det. abbe tyckte om det är det är ju huvudsaken. =) "zanna, du som tycker om harry potter kan väl gå det med mej?" söta barn. =) när vi åkte därifrån så hade vi inte köpt nå mer än ballonger till barnen å godis, chips. for hem till min mamma å fick oss en kaffe å så lämnade vi alma där å tog med oss alfonz hem.


när vi kom hem så fick vi trevligt besök av ruth å erik. vi fikade lite å pratade å så fick vi oss en dans uppvisning av abbe. =) jätte duktig å dansa. =) sen så for han till oskar. han ville väl berättade att han hade varit på marknaden. ska dit senare idag å hämta honom för han ska ha fotbolls match på eftermiddan.


nu har karl åkt till stan å köpt nån koppling för vatten pumpen håller på att braka ihop.. IGEN! så vi måste byta ut den igen, den som vi har har inte ens suttit där i ett år. å när jag ringde å frågade om vi fick byta den så skulle den skickas på lagning nånstans å vi kan ju inte vara utan vatten i upp till 2-3 veckor så vi köpte en ny. blir så arg när vi inte har annat än motgångar precis hela tiden. =( 


nä nu ska jag ta å göra nå åt mej själv.. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards