Alla inlägg den 27 september 2011

Av zanna - 27 september 2011 14:04

idag fyller vår abbe 7 år. tänk vad fort tiden går. han var bara 2 år när jag kom in i bilden å det har redan gått 5 år. oj oj oj. hoppas att han dag blir bra å nöjd med alla sina presenter som han kommer att få. just nu är födelsedags barnet hon min mamma, hon ska se till så att han kommer i väg på street dance så jag hinner få klart allt tills det är dags för kalasandet. har hunnit göra mycket sen småttingarna somnade å hinner förhoppningsvis lite till. =)


annars så händer det inte mycket, ringde å sjukamnäde alma idag å det var fler barn som var hemma med prickar. ingen visste säkert om det var vattkoppar men föräldrarna vågade inte skicka sina barn till dagis. alma har fått nån fler prick men afonz ser lika ut som igår. så det är vä bara å vänta å se. skippade mysans kalas igår, vill ju inte smitta ner lilla cindra så dom åkte å passade då på att fira abbe igår istället för idag. =) super nöjd med sin present tror jag. =) han slänger väl på sig dräkten direkt när han kommer hem senare skulle jag tro. =)


nä nu hör jag alma som ligger å gnyr. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards