Alla inlägg den 7 september 2011

Av zanna - 7 september 2011 13:17

nu har dessa galna människor varit ute igen.. först så råkar en häst ägare illa ut å nu har dom dessutom varit ute på fyllan å kört av vägen... minderårig å kör bil.. j*vligt lyckat måste jag säga å att dom dessutom försöker smita ifrån bilen men inte lyckas... vad tänker dom med egentligen. dessa personer är i behov av hjälp å det är ingen som verkar agera heller. men jag hoppas nu att dessa personer får hjälp så att det inte händer nå mer.


annars så händer det inte mycket här hemma, förtf förkylda men på bättringsvägen. alma fick för sig idag att hälla kaffe över tangetbordet på den datan jag sitter vid nu men peppar peppar så fungerar den. =)

pratat med bvc idag oxå för jag får inte alfonz att dricka, lite rädd för att han ska bli uttorkad men han är lika pigg å glad som vanligt ändå. =) tur är väl det. 


nu vaknade min lilla prins alfonz så nu ska jag gulla mej lite med honom. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram


Ovido - Quiz & Flashcards