Alla inlägg den 5 september 2011

Av zanna - 5 september 2011 08:29

alma är fortf sjuk så det blir inge dagis den här veckan, igår blev jag riktigt orolig för henne. hon fick lite alvedon när jag kom hem från jobbet å så sov hon en stund för hon orkade knappt hålla ögonen öppna. men när jag skulle kolla till henne så lpg hon vaken å skakade som ett asplöv så jag tog en temp å då hade den gått upp til nästan 40 grader trots att hon fått alvedon för två timmar sen.. kunna ju inte ge henne nå mer så det var till å klä av henne å försöka att badda henne med en blöt handduk men det gick hon inte med på. men när hon låg i soffan så fick jag till slut badda henne på pannan iaf å jag tror att det hjälpte för efter en stund så var hon uppe på fötterna igen. 


igår så jobbade jag, hur skoj som helst. vill jobba mera. men snart är jag väl less på det oxå eftersom jag börjar med 50% den 1/10 å är hemma med föräldrapenning 50%. 


nä nu måste jag ta hand om barnen. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards