Alla inlägg den 9 september 2011

Av zanna - 9 september 2011 09:46

nu har jag bokat in mej på en träff i bergsjö så jag kan lära mej medvind,få in inloggning så jag kan börja jobba igen. börjar jobba den 1 okt på 50% å jag hoppas att det kommer att gå bra å att vi får ihop det med barnvakt osv. annars så får jag gå hem igen tills det är dags att skola in affe på dagis. lite gruvsamt börjar det att bli men det ska nog gå bra bara jag har kommit in i det. helst hade jag velat gå ut i hemtjänsten, vill vara nån annanstans ett tag  för ett miljöombyte, andra brukare å annan personal. jag tror att det passa mej bättre att vara ute än inne. =)


min lilla donna är i nån form av trots, när jag inte är i närheten är allt hur bra so helst, men när jag kommer så går världen under å det blir bara en massa gnäll. *suck* vad göre jag för fel. kanske är det bara så att hon får brist på uppmärksamhet av mej eftersom abbe å affe själ all tid av mej. måste nog ta å ta mej lite ensam tid med henne nån dag i månaden så kanske det blir bättre. vet inte riktigt hur jag ska bete mej när det blir såhär. det slutar med att alla är ovänner å sitter i ett varsitt hörn pga detta. =( 


på tisda så ska alma ha fotografering på dagis så nu är det till att ladda för det för jag tror inte att hon vill vara hjälpsam å med på det för hon tycker inte riktigt om att bli fotad. hoppas att det går bra å att hon kan få ha sin nasse om det skulle bli alldeles galet. *hoppas*


i helgen så blir det nog kanske att åka på hudik marknaden. är längesen jag var dit så vi får se om jag tycker att det är lika skoj som förr eller om det bara är trångt.


nä nu ska jag ta å se om det finns nå å göra. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards