Direktlänk till inlägg 25 december 2009

juldagen. =)

Av zanna - 25 december 2009 16:34

igår så var det julafton å det var en trevlig dag men massa go saker å julklappar. =) dagen började med frukost hos farmor å efter den så fick jag åka till bolle å hämta farfar. när jag kom hem igen så gick jag å la mej å sov en timme. jag var jätte trött för alma höll mej vaken fram till kl 03 å så klev vi upp 06. fy vilken natt. när karl kom å väckte mej vi 13 så for vi till ovansjö å skulle fira resten av dagen där. det var jätte trevligt. en massa julmat å på kvällen så kom tomten å träffade alla barnen, inte alma för hon sov. =)

abbe blev jätte glad över sina dräkter som han fick å att han dessutom fick två ben 10 klockor (olika) så blev han ännu mer glad. =) jag å pappa var bäst sa han. =) =) å tomten var oxå jätte snäll eftersom han fick en av han. hihi

alma fick en jätte fin klänning av lilla my som hade köpt en likadan till sig själv. det ända som skiljde dom åt det var att alma hade en rosett på sin klänning istället för paljetter. =) jätte söta var dom. bilder kommer sen. =)

själv så fick jag en jätte mysig filt som jag har sagt till sussie att en sån vill jag ha, en ny sjal å en basker å ett skit fint ljusfat. =) tack allihop. =) =)


idag så sov jag å alma till kl 11, vi var upp vid 06.30 å åt sen somnade vi igen vid 08. det kändes att jag har varit uppe nästan dygnet runt i två dar kan jag säga. när hela familjen gick ut i snön så gjorde jag en snölykta å en isskål som inte är riktgit klar. den måste frysa till innan den blir klar bara. kanske att den är av is i morgon kväll om det blir kallt i natt. =) bilder kommer. =) abbe å karl gjorde en stor fin snögrotta. =) den rymmer bara abbe men ändå. =)


nä nu ska jag ta å vara social.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram å go fortsättning till er alla. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards