Direktlänk till inlägg 29 december 2009

besök.

Av zanna - 29 december 2009 19:01

idag så hara vi haft besök av sofie å hugo när vi satt å åt så kom linnéa å christian oxå. =)

sofie hade en stor kartong med massor av saker i till alma som tex blöjor, tvättlappar, mat i alla slag, fleeceoverall å lite till med sig. =) tack tack så mycket. å av linnéa å christian så fick alma en jätte mysig nalle puh. =) tack tack  för den. =) ni är snälla ni. =)

linnéa har lovat jätte länge att dom skulle ha kommit å hälsat på men det har inte  blivit av för deras besök har alltid krockat med nånting i säkert över 1 år. jag har lyckats vara dit två gånger sen dom köpte huset. =)

så idag har vi suttit å pratat en massa bara å druckit kaffe å ätit bullar medans abbe å hugo har ränt runt i huset å lekt en massa. =) =) =) så söta! =)

nu sitter vi å kollar på tv å alma har äntligen somnat, hon har bara tagit några power nap idag men nu verkar det som om hon har somnat på riktigt. skönt för henne. =) hon ligger så sött i sin babysitter med nasse å nalle phu. =)


fick mina kort som jag hade skickat in på framkallning idag. =) nästan allihop är på abbe å alma med olika personer. =) jätte många jätte fina.

har samlat ihop en hel hög av dom som ska till ovansjö, ett till nolby å ett till grängsjö. hihi det som ska till grängsjö är skit snyggt å personen i fråga som ska få det kommer att skämmas en del gissar jag. hihi


för ca en vecka sedan så fick jag reda på nå som skulle kunna förstöra ett förhållande (om jag berättar nå). jag fattar inte hur man kan vara så innihelvete dum som gör en person så illa som denna person har gjort med sin pespektive. jag är inte kompis med nån av dom egentligen men jag tycker ända synd om denna person iaf. skulle karl göra nå dyligt mot mej så skulle han få ett skott i pannan. nä men jag skulle be honom fara så långt det bara gick. hua hua..

det dumma är att personen som råkat ut för detta inte inser vad han/hon är tillsammans med för en. jag skulle kunna berätta vad jag vet men jag tror inte att denna person skulle tro på mej. jag skulle nog bara få en jävla utskällning. men men...


nä nu ska jag ta å vara lite social. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards