Alla inlägg den 7 januari 2010

Av zanna - 7 januari 2010 18:24

...  jag har egetligen inget att skriva idag..

jag har varit till tandis å alma har varit med "mos" my å det gick jätte bra, hon fick även träffa tant nancie som tyckte att alma var jätte lik mej. =) sånt blir man glad av spec när alla säger att hon är en bergstörm rätt igenom.

det finns två stycken som säger att hon är lik mej, några att hon är lite lik mej å massor som säger att hon är en bergström. det jag kan se är att hon har min mun,näsa å ögon (blå). å dessutom har hon ett storkbett precis som mej men det är väl egentligen inte genetiskt men lite skoj är det ju eftersom jag oxå har/haft det. =)

alma ligger nu så sött här breve mej å sover. hon har en sovdag idag så hon växer väl lite extra idag bara för det. äter å sover å hon gör inte av med så mycket enegi idag. jag gissar att my var å pilla på henne när hon var där så det blev kanske inte så mycket sova då. =) =) =)


har nyss gjort i ordning å möblerat almas rum så hon kan flytta in dit men jag kunna inte flytta på hennes säng för det står en tv i vägen men den ska säljas till gun på lörda så då blir vi av med den. rätt ny tv å kanske sammanlagt att vi har använt den 100 timmar.. inte alls nå mycket. jag köpte den ny för två år sen men då flyttade jag ju hit strax efter å då har den i princip bara stått å samlat damm.


karl har nu nyss åkt på träning å jag är fortsatt själv hemma.. lite halvtråkigt.

om det inte var så förbannat kallt ute så har jag nog gått på en promis men jag har ingen lust att frysa ihjäl så jag stannar inne. nog för att jag kan klä på mej ordentligt men jag har ingen lust att inte kunna röra mej heller.. mycket gnäll nu men nu får det vara nog med kyla å snö. nu har vi så vi klarar oss resten av vintern. der skulle vara lagom om det var 10- å inte 25-.

elementet i badrummet är på högsta effekt å det är nog 25-30 grader varmt där inne för att inte vattnet ska frysa men likt förbannat så hade duschen frysit imorse men inget annat där inne, annars brukar det vara toan som gör det men inte idag. =( så jag fick klä på både mej å alma å fara till my å duscha. eländigt!


jag som inte hade så mycket att skriva har nu knåpat ihop några rader iaf. mest ointressant men dom som är nyfikna har ju ett å annat å prata om nu...


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards