Alla inlägg den 11 januari 2010

Av zanna - 11 januari 2010 08:25

nu sitter jag här alldeles själv, abbe är nog ganska trött för han sover fortf eller så är han inge pigg. han brukar inte sova så här länge om han inte varit uppe jätte sent men igår så ville han gå i säng vid 20 så han är nog ganska trött.

vi var ute å åkte skoter typ hela dan igår. skoj skoj. reine å oskar var här dom oxå. reine är inte riktigt klak, han fick för sig att jag skulle tolka efter han så det gjorde jag väl å fy vad han körde. jag ramlade av några gånger men det gick bra.. han körde utanför spåren så kälken skar ner i snön i typ varje sväng å då är det svårt att hålla sig kvar. =) ungarna älskade det å det är ju huvudsaken. =)

alma fick även sin första skoter tur igår. jag hängde henne i bärselen fram på min mage så hon var skyddad mellan mej å karl, hon brydde sig inte så mycket för hon somnade. =)


idag så har vi hälsocentralen på schemat, abbe ska få spruta nummer två (svin influensavaccinet) å sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. det märks vad vi är på för humör när vi kommer hem. hoppas att abbe klarar den här sprutan lika bra som det första. då fick han bara lite ont i armen men inge mer. =) tack å lov för det! =) =)


nä nu ska jag ta mej en till kopp kaffe. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards