Alla inlägg den 5 april 2010

Av zanna - 5 april 2010 11:43

...våren var på väg med attans vilken miss. igår som det var så fint, halva dagen iaf å idag så är det snöblandat. fy vad less jag är på det här nu. å när man tittar på vår så kallade gräsmatta så undrar man om den kommer att komma fram tills karl fyller år i slutat av maj, å när almas dop är. =( jag önskar å jag önskar högt att vi hasr en grön gräsmatta då.


nu har jag haft två pissiga dagar med dålig humör, usch vad jag hatar å vara sån. idag så känns det bättre men är iaf inte lika glad som vanligt. kanske är på grund av vädret man är sån. *suck* inget är skoj å inte vill jag göra nå heller. vill helst bara sitta å titta rakt in i väggen men det går ju inte. jag kan ju skylla på rökningen oxå, det har gått å skogen å igår gav jag efter å köpte ett paket. men jag ska ta mej i kragen å jag ska lyckas sluta. det får väl ta sin lilla tid.


nu ligger alma ut å sover å abbe gick till mickels å jag skulle tro att karl följde med, han skulle ut i garaget när abbe gick men det är stängt dit å karl är borta så han gick nog med abbe.

ikväll så ska vi till farmor å farfar å äta påskmat. det ska bli trevligt.


i förrgår så hade vi en sån tur att vi fick lite kläder av en kompis å i påsen så låg det ett par jätte fina kostymbyxor, så oanvända ut så nu slipper jag köpa det till abbe när vi ska ha dopet. det ända som fattas nu till honom är en vit skjorta å det såg jag fanns på lindex för en billig peng. =) kan bli lyckligare av att få ett par byxor eller??? =) =) =) så det ända som fattas nu är egentligen en hel klädsel av nå slag till mej å en vit body å strumpbyxor till alma å en skjorta till abbe. =) sen är vi redo. =)


nä nu ska jag ta mej en kaffe till. känner att jag behöver bli människa. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards