Alla inlägg den 26 april 2010

Av zanna - 26 april 2010 15:05

bloggen står still, har hänt alldeles för mycket å dessutom inget jag vill skriva om.


solen har nu lyst i två dar tror jag å det är hur skönt som helst. =) man har kunnat vara ute, vi har gått promisar, suttit på altanen å bara tagit det lugnt. varit hos anna i flera omgångar i helgen å druckit kaffe å surrat lite. det var längesen man va ute såhär mycket. =)

igår så berättade karl att vi har blivit bubbla ägare. äntligen har jag fått min bubbla. =) =) =)

sitter å kollar på alma nu som ränner runt i sin gåstol, hon har fått jätte långa armar å hon kommer åt överallt nu. å kommer hon inte åt det hon vill så blir hon arg å skriker tills det blir som hon vill. det är så skoj å titta på henne.

abbe är kvar hos oss oxå fortf, han skulle ha åkt till mamma idag men så blev det inte, kanske att han ska dit imöra. för mej får han gärna stanna på heltid om han vill. =) =) men han har ju en mamma oxå som vill träffa honom.


nä nu ska jag ta å göra nån nytta.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards