Alla inlägg den 16 april 2010

Av zanna - 16 april 2010 09:28

igår så var jag å alma på en dejt med anna å greta. =) det var jätte trevligt. vi gick en promenad på 7,5 km å det kan jag säga att det gör jag inte igen, sträckan var det väl inge fel på men det var själva vägen som jag inte går igen, upp å ner upp å ner å upp å ner. ingen konst å gå så långt det har jag ju jämt gjort förr men fy för upp å ner. det är tungt å dra en vagn uppför å ännu tyngre å hålla emot nerför. =) när vi kom tillbax så bjöd anna på en god lunch å så satt vi å prata. sen när det var dags att åka hem så var kl 15. alma stackarn hade hög feber efter sprutorna så lite frisk luft gjorde henne gått. ville inte ge alvedon eftersom det var efter vaccinet men när vi kom hem så var jag tvungen ändå. stackars min lilla flicka som blev dålig. å vad jag led av å sen henne när hon fick sprutorna. jag var själv nära till tårar när hon skrek som en stucken gris. hua hua.


idag så har jag pratat med linnéa som ska hjälpa mej med allt fika till dopet å det bästa av allt var att vi fick det som en present så vi slapp betala henne för det. hur bra som helst. =) =) =)

idag så ska jag även ta en runda med damsugaren, har ett helt sandtag i hallen efter vagnen, fy vad den drar in grus. hua hua... tror även att jag ska tvätta lite å hänga ut. det luktar ju så gott när det har hängt ute. =)


nä nu ska jag ta min lilla "trasa" som har vaknat. =)

smeknamnet är bara för att hon alltid ska ha sin snutte trasa över huvudet när hon sover annars så sover hon inte. =) <3 <3 <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards