Alla inlägg den 28 april 2010

Av zanna - 28 april 2010 20:09

idag så har jag varit till bergsjö, skulle till banken å sätta in pengar på karls konto men det var så mycket folk där så då for jag till louise istället, hon var större än störst, hon har bara några dar kvar innan tiden går ut å hon vill inte ha fre den 5e maj för det är en massa födelsedagar innan dess. så den 5e skulle passa fint. hihi

på vägen hem så tog vi banken å då var det bara en person där. =)


i eftermiddags så lämnade jag bort båda barnen å for till byn, det var en massa dagar sen jag var dit sist. jag har haft lite svårt med barnvakt de senaste dagarna för nästan alla har jobbat å farmor har varit fullt upptagen.. men idag så ordnade det sig. =) får se om jag lyckas lämna bort alma imöra så jag kan åka dit igen. abbe ska vara på dagis å sen på kalas med sin mamma. så då har jag en massa tid till annat. hoppas jag iaf.


nu sitter jag å kolla på arga snickarn, jag begriper inte hur man kan bo som vissa gör alltså.. jag blir nervös bara jag tittar på pogrammet. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards