Alla inlägg den 21 april 2010

Av zanna - 21 april 2010 21:23

En liten ängel

Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
När dom klippte banden,
orkade inte mitt hjärta att slå.

Älskade pappa,
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra,
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst,
men lyssna till era hjärtan
och ni kommer höra min röst.

jag finns inte bland er,
men jag finns ändå
Jag hör era böner
och älskar er så!


jag kan inte förstå vad som har hänt, dom senaste dagarna är som ett ända stort töcken.

lilla prins Caspian kom 17/4-10 å blev en liten ängel 19/4-10.

jag trodde aldrig att det här skulle hända oss, men det ofattbara har hänt.

tänker på er ständigt å jag är jätte glad att jag fått lära känna Caspian via er.

jag hann inte träffa honom men det känns som om jag har fått göra det ändå!

han är så fin på alla kort som ni har knäppt. helt otroligt att ni hann få ihop så mycket fina bilder å att ni hann lära känna honom så bra på en sån kort tid! <3

Du är, å du kommer att förbli saknad hos alla! <3

Du finns i mitt hjärta å kommer alltid att göra det! <3

Ni kommer att vara de bästa föräldrarna som finns! <3

Ingen kommer någonsin att ta det ifrån er! <3


Man vet inte vad man har förns man har förlorat det å det finns ingen sorg som är större än när man har förlorat ett barn!

så alla ni som tar era barn förgivet, ta vara på all tid ni har tillsammans å bråka inte på dom i onödan å strunta i alla små saker som händer.

jag kommer aldrig aldrig aldrig mer att bråka om små saker med mina!!! <3


Till Gun å Ruth!

ni gör ett häst jobb å ni två är guld värda för oss alla!

ingen kan ha gjort ett sånt bra jobb som ni gör! <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards