Alla inlägg den 30 april 2010

Av zanna - 30 april 2010 11:17

idag så är det sista april å tiden går så himla fort. tyckte nyss att våren började å strax är det sommar. hua hua...

vet inte vad som händer ikväll, kanske ner på brasan en sväng kanske inte.


nu är abbe killen med min mamma i stan, abbe skulle få boots om dom hittar nå såna, det är det han å mamma som bestämt. jag trodde inte på abbe när han berättade det i morse så jag frågade mamma å det stämde. kanske ska börja på å lite på honom. hehe. hoppas att dom hittar nå såna då annars så blir det nå annat. =)


alma ligger ute i vagen å sover nu, så jag passar på att ringa en massa samtal som jag skulle ha gjort för länge sen så nu tar jag tag i det. =)


nu måste jag sluta..


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards