Alla inlägg den 13 april 2010

Av zanna - 13 april 2010 16:16

nu är jag mycket bättre än vad jag var i morse. det blev så illa att jag fick be farmor ha lilla alma. å fy vilket dåligt samvete jag fick över det. karl kom hem tidigare på lunch för att han ville se hur jag mådde å när han kom hem låg jag fortf å vilade. det är första migrän anfallet jag haft sen alma kom å det tackar jag för kan jag säga. faan inge skoj, tog en tabb till strax innan jag hämtade alma å nu är det nästan helt borta. =)


ska hm till farmor å äta midda när karl kommer hem. =) ska bli skönt att inte göra mat faktiskt. man blir ju alldeles mossig i huvudet efter ett migrän anfall å man kan inte tänka klart. =)

sitter å kollar på alma nu som ränner runt som en liten galning i gåstolen. =) så skoj å kolla på henne. just nu har hon kört fast i sen korg med leksaker i. hon blir så arg när hon kör fast å inte tar sig därifrån. VILJA tror jag det kallas. hehe så söt så söt. <3 <3 <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 13 april 2010 08:21

idag så blir det nog ingen bra dag.. vaknade med huvudvärk när jag gick upp med alma vi 04 å jag tänkte att jag kanske kunna sova bort den men när karl väckte mej så hade den baa blivit värre. känns som ett migrän anfall som man vill vila bort eftersom inget hjälper mot det men det kan jag ju inte göra. jag har ju alma jag ska ta hand om. =) =) kanske får vila en stund när jag lägger ut alma i vagnen för en sov stund. men då har jag säkert komma på en massa annat som ska göra.


igår så var jag väldigt kreaktiv, jag hade hämtat kartonger på jobbet för att jag ska slippa alla papperspåsar med kläder efter abbe å till alma. så jag packade ner nästan alltihop i kartongerna å fick undan mycket. men det är fortf lite kvar. när karl kom hem så gick vi igenom en massa annat som jag vill slänga men jag vågade inte förns han kollade igenom vad han tyckte skulle vara kvar. slängde en massa skor, vilka är hela, vilka är trasiga, vilka kan gå i arv till alma..istället för 2 jätte påsar med skor blev det bara en halv när vi var färdiga. varför spara på allt sånt som inte går att ha..? sitter å funderar på var jag har gjort av alla kläder efter abbe från 104 å uppåt.. jag vet att jag har stoppat undan det men jag vet inte var.. snacka om att vara glömsk.. =) =) =) har fått byta strl till alma nu igen. hon växer så det knakar. =) jätte långa ben så hon har större nertill än upptill. på vissa bodys har hon fortf 56 medans det är 68 i ben. precis som sin mamma, jag har oxå två meter ben men ingen överkropp. =)


nä nu ska jag ta en kopp kaffe å hoppas på att huvudet blir som vanligt igen. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards