Alla inlägg den 29 april 2010

Av zanna - 29 april 2010 20:11

idag så har jag städat hela huset å letet fram hallen uppe sen vi gjorde om. så nu när den är tillbaka så har jag passat på å tvättat lite som jag har hängt. i morron så blir det att tvätta en maskin till å sen är den tom. =)hade tänkt att jag skulle ta en promis idag oxå men den har jag helt å hållet glömt bort. kanske ska skicka ett mess till anna å fråga om hon vill gå en vända.. få se om jag får nå svar.


i morron så ska abbe med min mamma till sundsvall. hon ville rå om honom själv å det får hon om hon vill. det kan ju vara bra för honom oxå att vara med henne utan alma. så jag hoppas att de två får skoj. =) han kommer säkert hem med både en å två saker som gudrun har köpt till honom. =)


jag vet inte vad jag å alma ska hitta på, känns som om jag skulle behöva åka till hudik å hämta ut ett libero paket på lindex. men när jag sitter å funderar på var i hudik det ligger så kommer jag f*n inte på det... var ligger lindex??? fyren? guldsmeden? nä  vet inte...


nä nu ska jag ta å vara lite social. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards