Alla inlägg den 2 mars 2009

Av zanna - 2 mars 2009 16:31

idag så har jag varit ledig å är det imöra oxå. så skönt efter en helgs arbete. =)


på onsdag så kommer rasmus å amanda, synd bara att abbe är hos sin mamma då för han tycker att det är roligt att vara med rasmus. amanda där emot har han bara träffat en gång. men men..


imöra är det D-day, jag hoppas att det kommer att gå bra, synd om det skulle bli nå konstigt.. jag funderar även på om jag skulle ta mej i kragen å skriva ett personligt brev nu när jag är ledig. måste ju ha ett sånt om jag ska söka til kursen jag vill läsa... får se om jag hittar motivationen till det.


idag så har jag varit till anna å hälsat på. dom kanske ville följa med till hassela i helgen å kanske till å med åka å bowla. blir skit skoj om dom gör det. =)


nä nu ska jag ta å börja med maten... skriver kanske mer senare..


till mina underbara killar! älskar er! puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards