Alla inlägg den 22 mars 2009

Av zanna - 22 mars 2009 15:31

idag är det söndag å äntligen så kommer abbe hem igen!!! =)

idag så har vi storstädat å så var vi till birsta å köpte en ny säng till abbe, å lite nya filtar å smått å gott. köpte även en liten present å lilla nellie! hoppas bara att mamma louise tycker om den! =)


igår så bjöd jag hit gun å sussie på midda. tyckte inte att sussie skulle sitta hemma själv när sven jobbade. det var trevligt. det blev lite billjard å uno efter maten. jag var skit trött så jag gick i säng vid halv 11 tror jag. uppe med tuppen å i säng tidigt. =) sån är jag nu för tiden. hihi det är ganska skönt faktiskt att vakna tidigt för man hinner så mycket mer då. =)


annars har helgen varit ganska lugn, har inte gjort så mycket fast ändå så har vi det. var å hälsade på soffan å hugo igår, han har blivit så väldigt stor nu å jätte söt. =) längesen jag träffade dom nu igen. synd bara att abbe inte var med för han tycker väldigt mycket om hugo! men vi hinner nog träffa dom till helgen kanske. =) får se om dom har tid bara.


nu sussie vet du vad det är frågan om å jag hoppas att du är nöjd med det?? hihihi.


nä nu måste jag nog ta å göra lite nytta igen, satte mej här bara för att ta en liten paus. å nu får den lov att vara över. =) skriver nog snart igen.


ÄLSKAR ABBE Å KARL MEST AV ALLT!


puss å kram till resten av er.

Ovido - Quiz & Flashcards