Alla inlägg den 9 mars 2009

Av zanna - 9 mars 2009 11:25

idag så är jag ledig, 4 dan i rad. =) mycket skönt.

sitter hemma själv nu för abbe är på dagis å karl jobbar. ganska skönt det oxå men lite tråkigt är det. har ju inge å göra. vet inte vad jag ska gör heller för de flesta jobbar ju. skulle ju kunna åka till bergsjö å umgås lite med louise. hon är bra gullig hon. det var jätte längesen jag träffade henne innan jag träffade henne i lördags. tror jag träffade henne sist när jag var sjukskriven kanske att jag träffade henne en gång på bergesta oxå.


jag har en oro i kroppen som inte är av dess like. jag har en känsla av att något kommer att hända. jag vet inte vad å jag vet inte med vem men äckligt skumt är det. jag hoppas att jag har fel!


abbe kom ju hem igår. skönt att ha han hemma igen. =) <3

jag hade huvudvärk å var jätte trött så jag låg å vilade när han kom. han kom upp till mej å berättade att han är hemma å att han saknat oss. skit söt den ungen! jag frågade vad han hade gjort när han varit borta å han sa: jag har varit hos mormor... å så har jag varit hos mormor.

full fart var det iaf från minut 1 tills han gick i säng vid 21.

han frågade vad han fick göra efter vi hade ätit midda å vi sa bestäm själv. jag sa att han kunna ju ringa till laban å kanske leka med han å det ville ju abbe förstås. så han klädde på sig å gick till laban. vi stoppade en ficklampa i overall fickan som han kunna ha när han gick hem så han såg nå. vi har inga lampor efter vår lilla väg så det är kolsvart.


ringde syrran igår å frågade ifall amanda å rasmus kom hem ordentligt å det hade dom gjort. skönt. syrran hade inte tänkt på att ringa hit å säga att dom  var hemma välbehållna. amanda glömde ett bälte å en bolero men det var ingen panik att få det tillba så vi får väl ta med det till henne när vi far dit eller när dom kommer hit. =) amanda kollade en extra gång ifall att hon hade glömt nå men hon tänkte inte på att kolla på nervåningen å där i hallen så låg det. hihi

det var skoj å  ha dom här. amanda sa är vi var hon mamma att hon inte ville åka hem, hon skulle kunna bo i sundsvall. hihi låter bra det, då har dom ju inte haft tråkigt iaf.


sitter nu å kollar på tv, tv4fakta. karl kommer snart hem å ska äta lunch. =) <3


nä nu får det vara nog skrivet för idag.  kanske skriver nå mer ikväll när det har hänt lite mer. =)


älskar karl å albert mest av allt. <3 <3 <3 <3


puss å kram till mina nära å kära.

Ovido - Quiz & Flashcards