Alla inlägg den 15 mars 2009

Av zanna - 15 mars 2009 09:07

... att jag skulle få sova ut idag men vaknade kaver över sju å kunna inte somna om så det var bara till å kliva upp. ska jobba ikväll så jag kommer förmodligen att vara skit trött ikväll... =( men men..


igår så jobbade jag oxå å när jag slutade så for jag till mamma å åt å sen vidare till sjukhuset i sundsvall, var å hälsade på kjell. han har bytt knä led. han mådde ganska bra å var vid gott mod. han kunna gå redan efter OP så det var ju bra. slutar han å blöda bara så skulle han få åka hem idag. han trodde att han skulle få stanna till mitten av nästa vecka men det behövde han inte. å det  var ju bra. =)


nu är de bara två dagar kvar innan jag vet hur det blir med allt. hoppas bara att jag får som jag vill. =)


igår så var det melodifestivalen å det var heltklart FEL låt som vann!!!!! hur kan det svenska folket rösta som dom gjorde. men hörde ju inte ens texten ju... dåligt! men men... hoppas att övriga världen tycker den är bra så kanske vi vinner eurovision. inte för att jag tror det...


nä nu tror jag att jag ska slänga mej in i duschen å klä mej så det blir nån ordning. =)


älskara karl å albert!


puss å kram till övriga. =)

Ovido - Quiz & Flashcards