Alla inlägg den 4 mars 2009

Av zanna - 4 mars 2009 20:38

nu är det sportlov å min syrras äldsta ungar är här, rasmus å amanda. det ska bli skoj å ha dom här. det tråkiga som är det är att abbe inte är hemma. rasmus frågade efter honom när vi kom hem. synd att de inte får träffas. vi har fullt upp hela helgen, imöra så får dom klara sig själva till jag kommer hem från jobbet kl 13 å på freda så ska vi förmodligen åka å bowla å på lördag så ska vi till hassela å åka skidor å bada. =)


idag så berättade min chef att jag har förlorat mycket pengar i lön. jag trodde bara att det handla om ett par tusen men det är mycket mer än så. jag har fått för lite i lön sen april 07 så nu hoppas jag att jag får det retraktivt. det skulle inte sitta fel alltså. =)


sara var hit en sväng idag å vi hade det trevligt. satt å prata som vanligt medans ungarna höll på med sitt. mycket trevligt. =)


nä nu ska jag ta å vara lite social med de här trollen som sitter breve mej. hihi


älskar karl å albert!

puss til mina närmaste.

Ovido - Quiz & Flashcards