Alla inlägg den 11 mars 2009

Av zanna - 11 mars 2009 10:43

... går så sakta. jag är leds på vintern å vill att det ska bli sommar men som det känns nu så kommer det att dröja mycket mycket länge innan vi har kommit dit. =(

jag har börjat med en nedräkning, det är sex dagar kvar till D-DAY 2. det går som det ska å jag hoppas att det fortsätter så. =) ni är bra nyfikna på vad jag håller på med va??? hihi

jag kommer inte att säga nå förns allt är klart å så vill jag slippa allt prat runt omkring. jag har vissa speciella som jag har berättat för å dom stöttar mej i det här. vissa är väl kanske lite pessimistiska men vad faan. det är jag som bestämmer vad jag vill göra å that´s it!

till  SS du är en fantastisk människa å tack för att du finns. vad skulle jag göra utan dej? =)  du är den allra bästa kompis som finns i min närhet! =) så stanna kvar där du är! hihi


snart så ska jag gå till grannen, vi ska jobba ilag ikväll å vi kör varannen gång som vi jobbar i lag. skönt. =) det var annelies idé att vi skulle göra så å det är ju perfekt. vi bor på samma ställe å jobbar på samma ställe så varför inte.


nä nu har jag inte så mycket mer att säga så nu slutar jag här. =)


ÄSKAR KARL Å ABBE MEST AV ALLT Å JAG VILL ALDRIG VARA UTAN ER! <3 <3


puss å kram till alla som tar mej för den jag är. =)

Ovido - Quiz & Flashcards