Alla inlägg den 5 mars 2009

Av zanna - 5 mars 2009 19:17

nu sitter jag hemma i soffan efter en dag jobb.

när jag kom hem så åt vi, jag, rasmus å amanda å efter det så for vi till ovansjö. vi skulle träffa ann å oskar. ann bjöd på en kopp kaffe å sen for vi till njurunda å badade. det var skoj. =)rasmus är inte riktigt klok för han hoppade från högast trampolinen. totalt orädd av sig. skit unge som skrämmer mej på det viset. =)


snart så ska vi fara till jobbet igen, mamma ska jobba i nattå dessutom så fyller hon år så vi ska dit å fira henne. jag my rasmus å amanda, karl kunna inte följa med för han skulle till hudik å simma å det är klart att det går före. =) han får vara med nästa år i stället. =)

var å köpte tre buketter blommor när vi ändå var i kvissle så jag hoppas att hon blir glad. =)


sara har tjatat på mej nu en stund att jag ska skriva blogg å nu gör jag det. =) happy now?? <3 3


imöra kväll så ska vi fara å bowla å det ska bli skit skoj. flera år sedan jag gjorde det sist. =)


nu har jag inge mer å skriva men hörs väl mer sen.


pusså kram

Ovido - Quiz & Flashcards