Alla inlägg den 8 mars 2009

Av zanna - 8 mars 2009 18:18

idag är det sönda  å jag har inte gjort så mycket. vi var till birsta på förmiddan storhandlade å kollade på en säng till abbe men vi bestämde oss för att vänta med den. han kan ju ha sin ett tag till.

kom hem å då kom siv å rune, siv skulle låna datan så det fick hpn göra.

jag hade ont i huvudet å var skit trött så jag gick la mej å vila en stund. sen kom abbe hem å nu är det fullt liv i det här huset igen. =) <3


igår så var vi till hassela å faan så skoj det var. vi var tre bilar som for.

jag karl amanda rasmus å louise i en bil, my anna jon å sara i andra bilen, sara adam å alwin i den tredje bilen. jag sara adam alwin å amanda åkte pulka å det vr skit skoj. jag å sara delade på en pulka å det gick skit fort så när vi väl kom ner för backen så råkade vi köra rätt ut i barbacken med pulkan å gu vad vi skrattade. adam vägra åka med nån av oss men han roade sig själv genom att åka själv. jag tror att jag fick åka med honom första gången. =)

jag prövade även att åka på vanliga slalom skidor å det gick väl bra men jag hade lite svårt att svänga, jag är ju van att åka på blades så då är det inte så lätt. =) men jag lyckades att hålla mej på benen, amlade bara en gång å då råkade jag köra över karl för han stod i vägen för mej å jag kunna inte svänga. hahahaha förlåt för det. gu vad dom skrattade åt mej. =)

när vi var nöjd med pulkan så fikade vi lite, varmkorv med bröd å varm choklad. gu så gott det var. =) sen gick jag amanda adam alwin å louise å badade. louise satt å tittade på för hon ska ha barn om en vecka idag så hon fick inte bada ifall att hon skulle dra på sig nån infektion.

väl hemma så skickada jag rasmus in i en dusch å sen bar det av till mamma. rasmus å amanda skulle sova hos dom sista natten så mormor fick rå om barnbarnen. =)


påkvällen så bar det av till annes 40-års fest å det blev inte så mycket till fest av för mej för jag var så trött så jag for hem efter två timmar. jag var färdig för graven.. hihi helt slutkörd.


till SS. klanta inte till det nå mer gång. men jag hoppas att det gick bra med resten. =)


puss å kram till mina killar albert å karl!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards