Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

hassela,

Av zanna - 30 januari 2010 15:21

idag så har jag å ronja varit i hassela å åkt skidor. jag tror inte att jag har srattat så mycket åt nån förr som jag gjorde åt henne idag. det första hon gjorde var att köra in i ett träd när vi kom upp på toppen. hihi å sen gjorde hon en massa annat tok oxå. en oförglömlig dag. hehe

dock blev det bara 4 åk för det var 15 minus å blåste små spik i ansiktet när man åkte. inge skönt direkt.  det räcker nog med dom 4 åken för att få träningsvärk imöra iaf. =) ronja kommer nog att ha mycket mer ont än mej. hehe


karl skulle ju vara med abbe å alma idag men det slutade med att abbe fick följa med sina fastrar på skridsko skolan för att alma fick feber i natt å snorig blev hon oxå så henne ville inte karl ta med. stackars min lilla alma! =( tycker inte om sjuka barn för jag blir så orolig för dom. samma med abbe fast han kan ju hantera det å det kan ju inte alma.


nu är karl på taket å ska försöka ta bort lite is, tycker inte om att han är på taket, inte för att han gör sig illa om han ramlar ner eftersom det är så mycket snö men ändå. jag är nog lite klen i nerverna eftersom jag blir orolig för precis allt men jag är ju inte gjord av sten då iaf. =) nu har vi snö som täcker hela vardagsrumsfönstret efter att karl skottat av taket.. så nu ser man inte så mycket genom det... leds på snö å nu vill jag ha sommar. =)


alma ligger nu å sover i min famn, funderar på att vila en stund jag oxå, var uppe med alma stort sett hela natten. det är inte lätt med feber å vara så liten.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards