Alla inlägg den 4 maj 2011

Av zanna - 4 maj 2011 22:16

i måndags så började kommunen stega tävling. =)

men jag vaknade på måndan å hade så grymt ont i ett knäveck så jag trodde att det skulle vara kört att få ihop nå steg. tvingade mej ut på en prommis på kvällen å fick till slut ihop 6500 steg. men attans så ont jag hade när jag kom hem.

igår så gick det bättre å fick ihop en massa steg. fick med mej kristina ut på en prommis å idag har jag tagit två promenader så mina steg är nu uppe i 20 000 steg. något stolt över det men nu måste jag ju hålla dessa steg varje dag oxå annars så resulterar det nog i prestations ångest.

ska ha en promenad dejt med kristina imöra igen. =) hon deltar oxå i tävlingen så vi är båda ute efter steg så det är ju bra med sällskap. blir inte att man går så långt själv å dessutom är det trevligt. =) =)


idag så har vi varit på kalas, gott med tårta. =) blev dock inte där så länge men trevligt var det iaf. =)


har fått mitt semester schema nu å blev tok nöjd med det. hur bra som helst. =)

så nu när jag har fått det så blir det till att boka dop i slutet av juli för det går inte att ha det när vi ville ha det för då är det rättviksveckan å då ska dom flesta av familjen dit. men men...


nä nu ska jag titta på dom sista minuterna av hockyn å sen off the map. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards