Alla inlägg den 7 maj 2011

Av zanna - 7 maj 2011 09:33

nu är det helg å jag har min karl hemma. =) igår när han kom hem från jobbet så låg jag på soffan å vilade alfonz å alma låg å sov så då passade jag på oxå, så kommer han till mej på soffan å slänger ett par nycklar å ett papper på mej å jag tittade på dom å jag tittade på honom, då har jag fått en ny bil. =) =)

jag har fått "norton" som jag tittade på innan alma kom tror jag det var som jag så gärna ville ha då men inte kunna köpa för saaben hade inte blivit såld. jag blev överlycklig!!! audin var ju bara en sista minuten bil som jag var tvungen att köpa för jag hade ingen bil å jag skulle på bvc, jobba å göra nå mer så jag var i behov av en bil. men nu ska den säljas!! nån som vill köpa den?


idag så har det äntligen blivit fint väder så idag blir det till att vara ute. =) ÄNTLIGEN! har varit så tråkigt den sista veckan nu när det bara har varit kallt å jävligt ute.

idag så blir det till att röra på mej för jag fick bara ihop 7000 steg igår men idag ska det bli ändring på det. =) har fått ihop veckans kvot för länge sen men man vi ju gärna ligga på topp. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards