Alla inlägg den 6 maj 2011

Av zanna - 6 maj 2011 11:55

igår så var jag lika hurtig som i förrgår. fick ihop 18 000 steg efter enm riktigt lång prommis med kristina. hade något ont i ryggen när jag kom hem. inte är jag van att gå så mycket som jag har gjort nu. =) men det kostar att igga på topp. =)


idag så har jag bokat dop till alfonz, den 24e juli blir det. det blir hemma den här gången oxå. =) så nu får vi hoppas på solsken å vackert väder. å att vi får låna tältet av lars. =)


idag så ska abbe till sin mamma å vara där tills ikväll, vara hemma imöra å vara med henne igen på sönda. något hattigt men men... å så är det ju kalas på sönda å jag hoppas att hon följer med honom dit. 


nä nu ska jag ta å göra nån nytta. 


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KRAL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards