Alla inlägg den 12 maj 2011

Av zanna - 12 maj 2011 14:37

jag är helt å hållet slut när det gäller abbe. jag vet inte vad jag ska göra snart. han fullkomligt skiter i vad jag säger å är rent ut sagt elak. men när pappa kommer hem är han som en ängel. han säger att han kan vara elak med mej bara för att pappa skäller mer än vad jag gör men för det ska man väl inte bete sig hur som helst. jag håller på att bli galen. han känner sig säkert oxå sviken av sin mamma som lovar en sak men gör en helt annan. å då är det väl jag som får för allt. han ser väl oxå hur hans syster är, hon är ju så mammig på kvällarna å när hon springer omkring å skriker på mamma så blir han väl avundsjuk på att hon har en närvarande mamma men inte han. jag är den mest elaka människan i abbe´s ögon utan att han behöver säga det, jag känner att han tycker så. =(


ikväll så kommer min syster jeanette hit å ska sova här, hon ska på bergravning i njurunda imöra så hon kommer med tåget ikväll så jag å alma ska hämta henne kl 19 nånting i sundsvall. imöra så ska abbe å alma vara hos mormor medans jag tar med mej alfonz å min my till hudik. ville inte åka dit själv så my följer med å vill skona mormor från att ha ett 5e barn hos sig för hon ska även ha brorsans barn medans han är på bergavning. så vi får se hur det går. =)


igår så tog jag mej en prommis igen med kristina. vi gick bara till bettan igår men idag ska vi väl gå bakvägen å runt alltihop så vi kommer ut på gåsjövägen. linus sa igår att det är ca 8,5 km den vägen så det är ju alldeles lagom. =) tar ju lite över en timme att gå den svängen å då går vi ganska fort. =) å har hur kul som hest efter vägen. =) mycket skratt. =) =)


nä nu ska jag ta å förbereda nån midda. =)


ÄLSKAR ALMA Å ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards