Alla inlägg den 9 maj 2011

Av zanna - 9 maj 2011 17:50

dagen började som vanligt idag, vi klev upp, åt frukost å for till mamma/mormor å sen vidare för bvc med alfonz, hämta alma på dagis å hämta abbe hos mamma.

vi kom hem å jag gjorde allt som skulle göras innan alma vaknade.

när hon vaknade så hade hon en sån hemsk hosta så jag skulle ge henne ventoline men hon vägrade så jag ställde ifrån mej medicinen på bänken å gick till alfonz för han låg å skrek ut, när jag kommer in igen så hittar jag alma breve medicinen å jag blev livrädd för jag såg att flaska var tom, hon har lyckats fått av korken på flaskan å jag visste inte om hon bara spillt ut allt lr om hon druckit av den så jag lyften henne därifrån å torkar upp allt som jag såg var på bänken, golvet å stolen. tittar på henne å frågar om hon tagit sin medicin å hon svarar ja. så det var bara till att ringa rådgiviningen som kopplade mej till giftcentralen. pratade med dom å dom gav mej alla symtom man kan få vi överdosering å sen var det bara att avvakta. nu har det gått över 3 timmar å hon visar inga symtom än så jag hoppas för allt i världen att det är så att hon tömt ut allt som var i flaskan. snacka om att jag blev rädd, jag kommer aldrig mer att ställa ifrån mej nå på bänken utan allt ska tillbax till skåpet direkt oavsett om jag blir avbruten med det jag håller på med.. hua hua...


nä nu ska ja ta mej an alfonz. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards