Alla inlägg den 10 maj 2011

Av zanna - 10 maj 2011 19:44

idag så hade jag bestämt en dejt med käraste anna på förmiddan men jag bestämde mej att jag skulle fara när ungarna slutat så dom kunna följa med å kolla på anna´s lilla valp å kycklingar. anna hade varit å köpt fika för att "fin främmandet från årskogen" skulle få nå gott å vi fick tårta. =) Mums. =)

satt å prata en stund medans alla barnen lekte. sen blv det dags att gå ut å kolla in kycklingarna. men kycklingarna var halv vuxna höns så vi ska åka dit i slutet av månaden istället å kolla på nykläckta kycklingar. =) ska bli skoj. alma blev helimpad av den STORA tuppen å stod å peka å skratta. =) valpen däremot blev hon avvaktande mot. men tycker ju att dom ska vara rädda för stora hundar men alma är nästan rädd för dom små å älskar om större. knäppa barn. =)

bestämde att jag skulle åka tillbax ikväll å få håret avkapat men jag hade glömt att karl skulle jobba över så anna skulle komma hit istället efter att hon hämtat mor å far. så hon skulle komma 21.30 istället för 19.30 som jag skulle komma. ska bli skönt å få bort allt hår nu när jag visat att jag kan ha långt hår. =)


jag skulle ut å gå med kristina ikväll men dom planerna gick i stöpet med tanke på karl å anna. får ta en sväng imöra istället så jag får leva med strax över 7000 steg idag. =(


just nu sitter jag å kollar på tv medans alla barnen sover å karl är å jobbar.

nä nu ska jag fortsätta å vara lat. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!!


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards