Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

dum dag idag...

Av zanna - 16 mars 2009 18:43

idag har jag inte haft en mycket konstig dag. allt blev fel redan när jag klev upp å sen har det fortsatt hela dagen. skulle ha slutat jobba kl13 men det blev 1430. fy vad ilsken jag var då när jag kom hem bara för att det blev så konstigt med allt. en enkel resa slutade i två timmars väntan på en taxi jävel... usch usch usch å så åkte jag med annelie till jobbet å hon var ju tvungen att åka hem men tack å lov så var mickels snäll å tog det lugnt när hon slutade vid två så jag fick åka hem med henne. ängel!!!


har pratat med louise idag, ill flickan heter nellie å de mår fortf bra allihop förutom en förkylning. ska åka å hälsa på dom imöra eftermidda. =) ska bli skoj. =)


nu sitter jag hemma i soffan å ska se på hocky, jag å karl har spelat biljard efter middan idag å de ända gångerna jag vinner över han är när han sätter 8an å det hände 2 gånger... han är inge snäll med mej när han vinner hela tiden... =) jag får ta å träna lite på det där när jag är själv så jag blir bättre än han. hihi


igår så tog vi bort katterna, det var inte så skoj. =( vi saknar dom redan å det är ännu mer tomt nu när abbe är hos sin mamma. =( tror att dom står vid dörren varje gång man går ut... =( abbe tror att dom har flyttat till en annan familj å det kommer vi att låta han tro för han var jätte ledsen när vi sa att dom måste flytta...


nu har jag inte så mer att berätta idag tror jag... kommer jag på nå mer så skriver jag igen. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3


puss å kram till övriga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards