Alla inlägg den 1 maj 2010

Av zanna - 1 maj 2010 12:49

igår så hade vi egentligen ingen aning om vad vi skulle göra, anna jobbade å reine med barn skulle sälja korv i njurunda. å det är ju ingen brasa utan oskar som gäller för abbe. =) så vi for till njurunda å kollade på brasan å träffade daktiskt folk vi kände. =) jag har aldrig i mitt liv sett en sån stor brasa faktiskt. den som brukar vara här i årskogen är ingenting i jämförelse med den. såg även tre st gamla klasskompisar men det är inga som jag brukar prata med annars å dessutom så tror jag inte att nån av dom kände igen mej. det är ju trots allt över 10 år sen jag gick med dom i njurunda på nivrena. men jag tror kanske att det kan vara så att den ena av dom kände igen mej för han kollade väldigt. gick i samma klass å handledargrupp i 8an. men jag sa inte hej.

när vi tyckte att vi hade kollat klart på brasan så for vi till ovansjö å surrade lite med reine å ann när hon slutat jobba. en mycket trevlig kväll måste jag säga. å abbe blev kvar där förstås för inte ville han följa med hem. vad trodde vi då??

oskar kommer även hit idag å ska leka med honom så då blir det ju bra det oxå. =)


ikväll så ska jag jobba å det var över 1 år sen som jag jobbade en kväll, å dessutom ska jag inte vara på min avd å det är säkert 3 år sen jag jobbade en kväll på den här avd som jag ska vara på. men det går säkert bra.


har ev kanske sålt min bil oxå, det känns bra. jag vill ha en liten billig bil å inte en som kostar multum i precis allt, bensin, försäkring osv. så jag får nog åka bubbla under sommaren tills jag hittat en bil jag vill ha. =) om bubblar går igenom besiktningen vill säga. =)


nä nu ska jag ta å vila lite innan jag ska iväg. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards