Alla inlägg den 11 maj 2010

Av zanna - 11 maj 2010 20:44

idag så har jag å alma varit ute typ hela dan, alma har fått äta både lunch å midda ute. det gick hur bra som helst. hon fick en flaska liggandes i mitt knä innan jag lämnade henne till anna så jag kunna fara å handla å sen när vi grillade när karl kom hem så satt hon i gåstolen å fick spagetti. =)

alma försökte att ta sig ut genom dörren med gåstolen när jag sprang ut å in hela tiden men hon kom inte ut för det var en massa skor i vägen så då lyfte jag ut henne, men eftersom vi inte ha nå staket på altan så låste jag den ena sidan på gåstolen för att hon inte skulle springa över kanten så hon kunna bara röra sig i en "halv måne" typ men hon var nöjd iaf. =)


jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva.

har sovit som en kratta inatt igen, drömt en massa hemskheter, vaknade av att jag satt upp i sängen å sen satte sig karl upp oxå å sa att jag pratade en massa men det kommer han inte ihåg så han har nog pratat en massa han oxå. =)


nå nu ska jag se slutet på ugly betty sen tror jag att jag ska lägga mej å läsa. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards