Alla inlägg den 13 maj 2010

Av zanna - 13 maj 2010 19:55

idag så har jag städat hela huset så nu är det rent å fint här igen, karl gick ut i garaget å fixade grannens bil å sen krattade han lite. så nu är det någesånär fint ute oxå. =)

när vi hade städat färdigt inne så bestämde vi oss för att fara till bergsjö å hälsa på lilla nellie å neville. =) var ju ett tag sen jag träffade nellie nu men hon kände igen mej å satt hos mej större delen av tiden. =) hon fick en napp av oss som hennes namn stod på å den tyckte hon var fin så hon bytte ut den mot den gamla. =) lilla neville han var så liten, jag vet inte hur man håller en sån liten längre. jag hade ingen koll på huvudet alls å var rädd för att louise skulle säga att jag höll han fel. =) stackarn han får fortf antibiotika å mår inte alls bra, det verkar som om han fortf kan hå fostervatten kvar i lungorna för han tjöjs å kräks hela tiden. hua hua...

alma hon surrade konstant när vi var där å när hon tuggat i sig en bit av kexet som hon fick skrek hon till hon fick mer å så höll hon på nästan hela tiden vi var där.. hehe hon är rolig hon.


igår så var jag å alma på bvc å hon hade ökat i vikt så nu väger hon 8050 å var 68,3 lång. =) en stor flicka. =)

efteråt så var vi till linda å andrea å hälsade på. andrea å alma verkade ha skoj med varann. =)


nä nu börjar det så nu ska jag kolla på tv.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards