Alla inlägg den 2 maj 2010

Av zanna - 2 maj 2010 20:51

efter många om å men så lyckades jag komma in på bloggen. det är nå fel i kväll så det har bara krånglat.. less less less på det.


idag så har vi varit ute i stort sett hela dan. vi har börjat på å kratta gården lite där det inte är nå snö. =) skönt med vår, nu är de bara värmen som saknas å så vill jag att det ska sluta blåsa så jävligt.. alma har legat på en filt på gräsmattan å kollat på abbe å karl när dom har spelat bandy. han är så himla duktig på att spela abbe så det är inte sant. å snabb är han oxå å han fintar karl. =) så skoj å titta på dom. när dom spela klart så gick vi på en promis, eller jag gick å karl å abbe cyklade, karl hade koll på hastigheten när jag gick å jag kom upp i 9 km/tim. ganska bra gjort. normal tempo är väl typ 4-5 eller nå.. hehe han har en mätare på cykeln. =) en liten färddata tror jag att det är. =)


jag som trodde att jag kanske ev skulle få bilen såld nu men den där killen som skulle komma å titta på den idag kom aldrig, han hörde inte ens av sig så nu har jag skickat ett mail till honom så vi får se.


nu sitter jag här å skriver nå rader igen, båda barnen ligger å sover sött i sina sänger å karl for till byn en sväng. funderar på vad jag ska göra, om jag ska fortsätta med tv tittandet eller om jag ska lägga mej å läsa en bok jag börjat med. "sommardöden" den är bra men senaste gångerna jag har läst nu så har jag haft mardrömmar å det är inge skoj. =( men men... kanske bara är inne i en period igen med dålig sömn å mycket drömmar å så lever jag rövare igen. =( men men det går väl över det oxå.. jag har ju en titel att leva upp till. hihi.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards