Alla inlägg den 5 maj 2010

Av zanna - 5 maj 2010 11:06

ingen bra dag igen. båda barnen är feber fria idag men ack så griniga dom är.

abbe vägrar lyssna på vad jag säger å så säger han:det var inte jag, det har inte jag gjort. ren trots. hoppas att denna trots försvinner snart. det har hållit i sig länge nu. men men... tror att jag ska gå ut med dom båda två nu kratta lite så abbe får nå å sysselsätta sig med. det skulle vara bra oxå om alma ville sova en stund men det får jag väl inte henne å göra.. =)

almas utvecklig går framåt, hon sitter själv men tippar omkull när hon blir för ivrig. hon kan dricka ur sin flaska själv, hon springer i sin stol å tar tag i allt som hon kan ta tag i. men jag får henne inte att ligga på magen en längre stund, hon tycker inte att det är nå skoj. å blir grinig direkt. det funkar bara när pappa är hemma för då är det mycket mer skoj. hon stoppar sin napp själv i munnen å hon älskar tandborsten. =) tanden har kommit fram helt nu å den är jätte vass. =) å tand nummer två är på väg. =)


nä nu är det dags att gå ut för oss alla. måste ju göra lite nytta oxå. =) får se om jag kanske hinner olja in möblerna oxå.. mycket göra på lite tid. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards