Alla inlägg den 16 maj 2010

...

Av zanna - 16 maj 2010 19:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av zanna - 16 maj 2010 11:20

.. blogg på ett tag nu. jag vill skriva men jag kan inte.. å om jag skulle fortsätta att skriva så kommer jag att låsa den igen.


håller på å tänker på karls födelsedag, det blir nog inge firande men för dom som vill så är det "dropp in" efter kl 17. kommer väl att göra en tårta men det kommer inte att bli nå mer avancerat. så kaffe å tårta för de som vill.


nä nu ska jag ta mej en alvedon, har en pannknack som heter duga, lite sömn nu i två dar för alma har en tand som bråkar med henne på nätterna så hon sover nästan ingenting. =( lite synd om henne.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards