Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

blåsor.

Av zanna - 17 maj 2011 10:42

sen mina å kristinas promenader började så har jag inte varit utan blåsor på fötterna, jag har inte haft så många blåsor samtidigt nån gång som jag har nu. på tårna, hälsarna, trampdynorna.. å jag har prövat å gå i tre olika par skor men när man går så långt som vi gör så finns det inga skor som hjälper. det är bara att bita ihop å fortsätta för stegen måste jag ju få ihop. =)

jag går varje kväll när barnen har gått i säng. det är bara alfonz som kan vara vaken när jag går mer han brukar somna strax innan jag går å vakna när jag kommer hem så det är ju bra. men när jag är ute å går så blir jag så pigg så jag skulle kunna sitta uppe halva natten utan att bli trött men det är bara till att gå i säng så jag orkar upp på morgonen när ungarna är hemma. sovmorgon brukar jag ta när det är tis å ons. =)


i natt så har alfonz sovit hur bra som helst, fast det brukar han göra varje natt men i natt så sov han hela natten å vaknade inte förns kl var 05.30 jag blev jätte chockad när jag kollade kl å såg hur mycket den var för annars så brukar han vakna mellan 04-05. alma var likadan när hon var lill liten. vaknade inte förns på morgonkvisten så jag har fått två barn som gillar att sova. =) den tredje däremot tycker inte om å sova. det spelar ingen roll när han går i säng han är uppe före 07 iaf. han tror väl att han missar nå skoj om han sover för länge men vad kan man missa 07 på morgonen???


på torsda så ska jag springa vårruset med gun å hennes arbetskamrater, det ska bli jätte skoj så då blir det ingen prommis med kristina här hemma. å på freda så ska jag å abbe fara in till stan å köpa presenter för karl fyller år. jag vet vad jag ska köpa så det kommer att gå tok fort. =) på lörda så ska vi ha kalas för karl å då ska ev jag på brännbollsturnering med jobbet, beroende på när alla kommer hit å ska fira karl. så vi får se hur det blir. hatar när det är en vecka med hur mycket som helst. jag önskar att det var en sak varje dag istället för ett schema när det är hur mycket som helst. =( men men..


nä nu ska jag ta mej en kaffe till innan jag tar å gör nå åt mej själv. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 
 
kissegirl

kissegirl

17 maj 2011 17:13

Det blir vår ruset för mig åxå, syrrans jobb hade en som inte kunde följa med så jag fick ta över hennes lapp ;)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards