Alla inlägg den 2 februari 2010

Av zanna - 2 februari 2010 12:48

jag kommer från å med nu att börja lösenordsskydda min blogg för att bara mina närmaste ska kunna läsa den. det är så många andra nyfikna människor som läser den å som pratar skit sen. å nu är det slut på det.

så ni som vill fortsätta att läsa kan skicka ett mess om be om lösen så får ni det. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 2 februari 2010 12:31

idag är det tisdag å jag har inga planer. ganska skönt. =)

alma är nästan frisk nu å hon har blivit sig själv igen. =) idag så skrattar hon å är jätte glad. =) =) men imöra så får hon väl feber igen för då ska hon vaccineras, jag hoppas ju förstås att hon slipper bli febrig igen men med min otur så blir det väl inte så. hon har blivit så stor å man känner verkligen hur tiden rinner iväg. idag så är hon 3 månader. hon har börjat få smakportioner å hon tycker det är jätte gott, hon har även fått smaka lite glass å det älskade hon verkligen, hon blev lite sur när hon inte fick så mycket. hihi hon vet vad hon vill min lilla tös.  hon har humör denna lilla tjej å det blir värre för varje dag som går, jag tror att hon har fått det från mej. =) så söt så söt. =) <3


igår så for abbe till sin mamma igen, innan han for så fick jag världens kram av honom å så sa han: du är väl snäll med alma tills jag kommer hem igen. å då sa jag: jag skulle väl aldrig vara dum med nån av er två. abbe: nä det vet jag men ändå. =) =) han är så go!!! lill gubben!

abbe har det lite jobbigt nu för han är i trotsen å han orkar inte riktigt med sig själv, han måste pröva allt som han inte får för å se vad vi säger. å det har varit lite bråk varje dag. å eftersom han inte har varit på dagis en ända dag så kom han i säng väldigt sent varje dag så i söndags när abbe skulle gå i säng så ville han inte det å började tjura men det gick bra ändå.  han kom inte i säng i tid ändå fast han skulle på dagis igår. men men.. det är sånt som händer.


den 14e så ska vi på dop, det är lilla andrea som ska döpas, hon är inte så liten hon heller längre. =) tre veckor äldre än alma å dom är nästan lika stora. jag vet inte om det är alma som är stor eller om andrea är liten. hihi kanske en blandning. =) andrea är jätte intresserad av alma, hon bara tittar å tittar på henne. alma däremot är inte så intressera av andrea, hon har jämt så mycket annat å kolla på. hihi dom är så söta när dom träffas. =)


igår så var vi på återträff med föräldragruppen, det var trevligt men jag trodde att det skulle komma fler än vad vi var. det var vi å linda å en tjej till. vi skulle berätta om våra förlossningar å linda å den andra tjejens förlossningar var ju rena drömmer i jämförelse med min. men nästa gång det blir en bäbis så kommer jag att vilja göra allting annorlunda å får jag samma barnmorska så kommer jag att be om nån annan för jag å den som var med på min förlossning gick inte alls ihop. nästa kan ju inte bli sämre iaf å det känns bra. =)


nä nu ska jag ta å göra nå, kan ju inte sitta här hela dan. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards