Alla inlägg den 14 februari 2010

Av zanna - 14 februari 2010 21:07

den här dagen började inte så bra, alma vaknade hal6 å jag sprang mellan vår säng å hennes, stoppade nappen i munnen men hon spottade ut den hela tiden. halv 7 klev jag upp med henne för jag tänkte att hon kanske var hungrig fast det inte ens gått två timmar sen hon hade ätit. å vad rätt jag hade. ag gav henne mat å sen somande hon om å vaknade vid 8 men då var karl vaken så jag gick ner med henne till honom å sen gick jag å la mej en timme till. klev upp kl 9, drack nån kopp med kaffe för att jag skulle vakna till å sen så satte vi igång å städade. allt har lixom blivit undanskuffat den här helgen eftersom vi har varit i hassela. =) så tvåttmaskinen har gått hela dan.=)

när kl blev 11.15 så hoppade jag ur morgonrocken å ställde mej i en dusch, letade fram nå finare kläder å förberede mej för dop. almas "kompis" andrea döptes idag. det vra jätte fint å andrea var så söt i sin klänning. =) när jag kom hem så satte jag igång å bakade bullar för tanken var att vi skulle ha lite alla <3 dag mys men karl hade redan fixat det men sa inget till mej innan jag började baka så jag bakade å jag fick många bullar. =)

abbe kom hem vid 16 å då fixade karl midda, potatisgratäng å kött, han sa att han ville ordna det idag eftersom det är alla <3 dag så han fick mer än gärna göra det. å han hade fixat efterrätt oxå utan att säga nå. =) så himla söt. <3 jag fick en liten söt nalle av honom när jag kom hem från dopet men karl har inte fått nå av mej. karl ville inte ha nå eftersom jag överraskar honom lite titt som tätt med en liten sak. =)


imöra så ska jag fortsätta tvätt å efter kl 13 så kommer det några från jobbet å ska hälsa på. jag har ju så jag kan bju på fika nu. å det var ju  bra det då. =)


nå nu ska jag ta å mysa lite med karl innan jag blir alltför trött. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards